Khamis, 14 Ogos 2014

New Smart Band: Xiaomi Mi Band

Xiaomi adalah syarikat yang terkenal dengan penjualan murah (Tapi berbaloi-baloi) bagi smartphone dan tablet mereka. Dengan harga perlancaran $13 USD bersamaan dengan RM41.50, Xiaomi Mi Band adalah antara smart band yang paling murah pernah dijual. Bakal dilancarkan pada 18 Ogos ini, Xiaomi Mi Band boleh didapati dengan pelbagai variasi warna yang sesuai dengan citarasa anda.



Mari kita bercerita tentang feature pula, Xiaomi Mi Band akan didatangkan dengan bateri yang mampu bertahan selama 30 hari tanpa cas dan ianya juga mempunya IP67 certificate (Kalis Air, subversive - kedalaman maksima 1 meter). Feature lain yang menjadi tumpuan adalah keupayaan untuk berfungsi sebagai alarm yang berbunyi, monitor kadar tidur agar tidur sentiasa cukup, unlock smartphone tanpa perlu memasukkan password, mengajar cara terbaik untuk berlari (Jogging) dan berjalan bagi mendapat result senaman yang terbaik.

Anda hanya perlu menghubungkan Xiaomi Mi Band anda dengan Xiaomi phone melalui kaedah Bluetooth. Buat masa ini tidak pasti samada Xiaomi Mi Band ini boleh digunakan untuk smartphone lain selain smartphone daripada Xiaomi.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan